Ulubione perfumy

      Cześć  dzisiaj  przychodzę do  was  z postem  który dotyczy  moich ulubionych perfum .
A więc moje ulubione perfumy to  mam  ich  dosyć  sporą  "kolekcje" jak  tak  można to  nazwać  chociaż  nie lubię  słowa kolekcja . Lubię  zapachy  które są lekkie latem  i  wiosna przeważają mgiełki bo  są  bardzo  lekkie zapachy  kwiatów  owoców  ale również  takie bardziej eleganckie
o  zapachach mogłam  bym  pisać i pisać i nie było  by tego  końca.

 Pierwszy  ulubieniec to  jest  mój mas have tzw który  jest  odpowiedni na każdą okazje nie ważne czy  na co  dzień  czy  na jakieś większe wyjścia
Jest  to Avon  Femme icon pachnie przecudownie  zapach  róża karmelowe piżmo paczuli wszystko  jest  wyczuwalne ale przeważa karmelowe piżmo po prostu zakochałam w tym  zapachu
Kolejny perfum  to jest  Federico Mahore  on  niestety  nie  ma nazwy  tylko  numer  jest 81 czyli  najpopularniejszy  z  wszystkich tej  marki  zapachów . 81 nadaje takiego poczucia świeżości czuje się jak by   wyszło  się z jakiegoś  salonu  nuta przewodnia to  jest  zdecydowanie  Lilia  zapach  utrzymuje się nas przez kilka naście  godzin  naprawdę  polecam !

Kolejny zapach  z Avon  jest to  little black  dress  to  jest  zapach   najbardziej  elegancki z tych  wszystkich nadaje się na wieczór  wesela inne imprezy  ale również można go  połączyć z codziennym  zestawieniem połączenie cyklamenu kwiatów ylang z akcentem śliwki i piżma chociaż  te dwa ostanie rzeczy  są  najmniej  wyczuwalne ale razem  nie jest to zapach  mega słodki po prostu idealny


Ostatnia rzecz jest również  z Avon  to  są  mgiełki po prostu  uwielbiam je nie ważne z jakiej  firmy po prostu uważam ze mgiełka powinna znajdować u  każdej  z nas ja akurat  mam  z Avon nie chodzi mi  tutaj  o  konkretny zapach  tylko  o mgiełkę którą kocham  jest  lekka i za to  uwielbiam mgiełki .
To by było na tyle
 a Wy jakie macie swoje ulubione perfumy 
dajcie znać w komentarzach
oczywiście jak  zawsze zapraszam  was na instagram  naatalissm oraz  na snapa naatalissm
Do  zobaczenia !

Komentarze

Popularne posty